sobota, 29 kwietnia 2017

2 lata

Dokładnie dwa lata temu napisałam pierwszy wpis na tym blogu.
Niektórzy z Was pewnie zastanawiają się czy wracam, co się dzieje, skąd ta długa przerwa.
Od razu mówię, że nie - nie wracam.
Jak najbardziej należą Wam się wyjaśnienia. Szczególnie tym osobom, które zastanawiały się dlaczego mnie nie ma. Wyczekiwały mojego powrotu... Dziękuję Wam ♥ To bardzo miłe z Waszej strony.

29.04.2015r.
Dzisiaj jest rocznica i uznałam, że muszę w końcu chociaż trochę wyjaśnić,  przynajmniej dać znać że żyję. Zbierałam się do tego już od jakiegoś czasu, ale nie dałam rady.
Szczerze powiedziawszy to nie wiem co mogłabym powiedzieć, prócz tego że jest mi głupio. Tyle osób czekało na kolejne wpisy, a ja zwyczajnie zawiodłam.
Musiałam się odciąć od blogsfery. Zaczęło mnie to chyba męczyć. Powodów tak naprawdę jest dużo. Między innymi brak czasu przez egzaminy, do których usiłowałam się przygotowywać; brak weny, wiary w siebie i wiele innych.
Oczywiście miało duży sens. Czytaliście, pisaliście bardzo miłe komentarze, ciągle Was przybywało.
Ale już od dłuższego czasu sami widzieliście, że nie było najlepiej. Próbowałam wracać wielokrotnie, dodawać wpisy regularnie. Nie wyszło.
Chcę Was za to przeprosić i powiedzieć, że niestety, ale na razie musi być tak jak jest.
Nie usuwam bloga z nadzieją, że kiedyś uda mi się wrócić, jednak na razie wpisów nie będzie.
Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądali, czekali i pisali miłe słowa :)
Życzę, aby Wam nigdy nie zabrakło motywacji. 





11 komentarzy:

  1. Wchodząc dziś tutaj nie spodziewałam się, że będzie to wpis z serii pożegnanie. Wiem coś o tym, gdyż sama miesiąc temu ogłosiłam przerwę na jednym z moich blogów właśnie z powodu braku motywacji. Jest to ciężkie zostawiać coś z czym wiąże się tyle fajnego. Kochana, nie trać wiary w siebie, to przede wszystkim, bo jesteś niesamowita osóbka i nigdy nie przytłaczaj się własną samoocena. Smutno, że odchodzisz, ale wiedz, że nigdy Cię nie zapomnę i Twoich wpisów, w których poruszałaś tyle wspaniałych tematów. Dziękuję Ci za to. ♥

    N.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi. Szkoda, że nie będzie więcej wpisów od Ciebie. Wydajesz się bardzo rozsądną i ciekawą osobą, do tego tak fajnie piszesz. Mam nadzieję, że za jakiś czas wrócisz. Ten blog to jeden z tych dla których jestem w blogosferze.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeee to ja też spadam, jak ciebie nie ma to dla kogo tworzę tego bloga?
    Bez ciebie to sama jestem wyłącznie numerkiem w obserwatorach u wielu blogerów, nie ma co się oszukiwać.
    Może czas już faktycznie zacząć bardziej się interesować prawdziwym życiem niż blogosferą...
    Mam wszelką nadzieję, że te dwa lata twojego życia czegoś Cię nauczyły i coś Ci mimo wszystko dały :) Bezcenne doświadczenia, życiową wiedzę którą wzięłaś na poważnie, z której potrafiłaś się uczyć i zyskiwać ważną wiedzę.
    Mam nadzieję że Cię to umocniło i zmieniło na lepsze <3
    Pozdrawiam i życzę Ci wspaniałego startu we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ogromną nadzieję, że do nas wrócisz - do twoich czytelników :) Odnalazłam twój blog w gruncie rzeczy nie dawno i byłam głodna twoich postów!! Trochę odpocznij i wracaj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby na tych dwóch latach do nie skończyło kochana ;) każdy jednak w tworzeniu czegoś w Internecie czy gdziekolwiek ma czas ze się załamuje. Wierzę w to głęboko ze Ty także wstaniesz na nogi o odzyskasz wiarę w siebie. Trzymam za Ciebie kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i troche mi teraz przykro... :(
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem po długiej przerwie w blogowaniu,ale chcę wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka szkoda, że kończysz z blogowaniem, bo naprawdę polubiłam twój blog :) Trzymaj się!
    BG

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że kończysz z blogowaniem zawsze lubiłam czytać Twoje posty! <3
    Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz i będę czekać z niecierpliwością.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ogromną nadzieję, że do nas wrócisz - czekamy z utęsknieniem sięgającym zenitu aż to nastąpi :*(

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń